اخبار

برزنت ضد آب-کاربرد برزنت ضد آب-پارچه نانو

کاربرد برزنت ضد آب

پارچه برزنت ضد آب

پارچه برزنت ضدآب پارچه ایست که معمولا از جنس کرباس یا پلی استر بوده و با روکش یورتان یا پلاستیک پوشیده شده است. جنس ضد آب این پارچه به علت مواد ضدآبی است که بر روی آن کشیده م شود.
منظور از ضد آب بودن پارچه این است که بتواند در برابر فشار ۱۰۰۰ میلیمتر آب مقاومت کند و نشتی ندهد.

 

کاربرد پارچه برزنت

در مصارف روزانه ما خیلی اوقات احتیاج به عایق کاری و جلوگیری از ورود رطوبت و نور به مکانی را داریم. پارچه برزنت ضد آب در هر جایی که خاصیت ضد آب بودن برای ما اهمیت داشته باشد کاربرد دارد. مثلا روکش اتومبیل، داربستهای موقتی که در فصل سرما جهت عزاداری و پذیرایی محرم کشیده میشود یا حتی در جشنها و میلادها!

در کل هرجا که خاصیت ضدآب بودن و ضخامت این پارچه ها به زیبایی آن برتری داشته باشد از این پارچه های میتوان استفاده نمود. این پارچه ها در رنگهای محدودی تولید میگردند و زیاد به عنصر زیبایی در آنها اهمیت داده نشده و بیشتر فواید آن مورد نظر قرار گرفته است.

پارچه برزنت به واسطه ی ویژگی هایی که به بخشی از آنها هم اشاره کردیم مورد توجه مصرف کنندگان در زمینه های مختلف قرار گرفته.

از جمله کاربرد های این نوع از پارچه می توان موارد زیر را نام برد:

  • استفاده در ساخت روکش کالا و اتومبیل
  • استفاده در ساخت انواع سایبان
  • استفاده در ساخت چادر های مسافرتی
  • استفاده در صنعت لباس و پوشاک برای تهیه ی لباس های ضد آب

نکته ی قابل توجه در کالا های ساخته شده با این نوع پارچه مقاومت زیاد آنهاست که در مقابل قیمت آن صرفه اقتصادی را به همراه دارد.

 

خرید پارچه برزنت ضد آب

پارچه برزنت ضد آب یکی از پر مصرف ترین گونه های پارچه برزنتی است. خرید پارچه برزنت ضد آب در حال حاضر به واسطه ی گسترش استفاده از این نوع پارچه در سطح گسترده ای در حال انجام است.
برای خرید این نوع از پارچه باید به این نکته توجه داشت که عوامل متعددی در قیمت این پارچه تأثر گذار است؛ یکی از این عوامل نوع ماده ی ضد آب به کار برده شده در این نوع از پارچه ها می باشد.

برای خرید پارچه برزنت ضد آب راه های گوناگونی وجود دارند؛ از جمله:

  • بازار شهر های مختلف
  • نمایندگی های فروش
  • سایت های خرید اینترنتی

قیمت برزنت ضدآب

قیمت پارچه ی برزنت ضدآب متناسب با جنس آن و موادی که جهت ضدآب کردن در پارچه استفاده میشود متغیر است.
دیسکون بهترین انواع برزنت ضد آب با قیمت مناسب را با کیفیتی بهتر از نمونه های مشابه برای مصارف گوناگون در اختیار صنعتگران و تولید کنندگان محترم قرار میدهد.

 

 

مطالب مرتبط:

 

سئو سایت در اصفهان، بهینه سازی سئو سایت در اصفهان