محصولات - چادر مسافرتی آکسفورد

چادر مسافرتی آکسفورد


Project Description

چادر مسافرتی آکسفورد 

کد محصول: ۱۰۱۰۷۷

مدل: فنری

سایز: ۲٫۵×۲٫۵

ظرفیت: ۸ نفره

 چادر مسافرتی امروزه به عنوان یكی از اصلی‌ترین لوازم سفر گوشه‌ای از صندوق اتومبیل قرار گرفته و بنابراین اگر قصد خرید این وسیله را دارید به توصیه‌های ما توجه كنید تا چادری راحت و ایمن را برای سفرهای خود تهیه كنید و از راحتی داخل آن هنگام سفر با خانواده لذت ببرید.

چادرهای مسافرتی آکسفورد بهترین وسیله برای اکثر گردشگران و علاقه مندان به کمپینگ می باشد که در سایز و رنگهای متفاوتی موجود می باشند.

گاهی اوقات برخی از چادر ها به صورت دو جداره تولید می شوند که مقاومت چادر های پوشش داده شده با اورتان را ندارند، اما تهویه ی هوا در آن ها به خوبی انجام می شود.
پل هایی که چادر را به زمین وصل می کنند باید کیفیت مناسبی داشته باشند؛ این ها تقریباً مهم ترین بخش چادر برای ایستادن بر روی زمین هستند که اگر کیفیت خوبی نداشته باشند چادر مسافرتی شما بیشتر شبیه کیسه خواب خواهد شد!
دوخت ورودی و پنجره ها برای جلوگیری از ورود حشرات و باران بسیار مهم است. همچنین کیفیت زیپ ها و یا سایر نگهدارنده های آن ها نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

اگر به دنبال بهترین چادر مسافرتی هستید تمام جوانب را بسنجید. اندازه، فضا، جنس و .. را مورد بررسی قرار دهید تا بهترین نمونه را پیدا کنید

چادرهای مسافرتی مجموعه نساجی اسپادان انواع مختلفی دارند مانند :

چادر مسافرتی آکسفورد

چادر مسافرتی سامسونگ

چادر مسافرتی طرح فرانسوی (واتری)

که شما میتوانید با بهترین کیفیت آن را تهیه کنید.