محصولات - چادر مسافرتی سامسونگ

چادر مسافرتی سامسونگ


Project Description

چادر مسافرتی سامسونگ یک وسیله کاملا مورد نیاز برای هر خانواده ایرانی میباشد چرا که در هر مکان با توجه به شرایط مختلف مورد نیاز است، راجع به ظرفیت چادرهای مسافرتی ایرانی باید دانست این محصولات با هر تعداد ظرفیتی که معرفی میشوند جهت نشستن بوده و برای خوابیدن نفرات باید این عدد تقسیم بر ۲ شود، یعنی مثلا این چادر مسافرتی ۸ نفر نشسته و ۴ نفر خوابیده است. لزوم خرید یک چادر مسافرتی چه در موارد تفریحی و سرگرمی و چه در موارد اضطراری همیشه احساس میگردد.

چادر مسافرتی سامسونگ از محصولات قابل ارائه در صنایع نساجی اسپادان میباشد با مشخصات زیر در صنایع نساجی اسپادان ارائه می شود

کد محصول: ۱۰۱۰۱۷

نام تجاری: چادر سامسونگ

مدل: فنری

سایز: ۲٫۵×۲٫۵

ظرفیت: ۸ نفره

جنس بدنه چادر مسافرتی سامسونگ

این محصول از سامسونگ ساخته شده است که پارچه ای کره ای می باشد. قسمت پشت پارچه این چادر مسافرتی به رنگ قسمت جلویی آن است. سقف چارد مسافرتی سامسونگ از رو دوخته شده است که باعث استحکام بیشتر حین بارندگی می شود. درب و پنجره ها با سایز بزرگ است و دارای زیپ شماره ۱۰ می باشند که به آسانی می توان آن ها را باز و بسته نمود.

ساختار چادر مسافرتی سامسونگ

ساختاراین محصول فنری است و دور تا دور این چادر مسافرتی را چهار فنر مثلثی شکل احاطه کرده است؛ وقتی محصول را از ساک حمل خود در آورید فنر ها باز می شوند و شکل خود را پیدا می کند. این طراحی منحصر به فرد سبب شده است که نصب و راه اندازی چادر مسافرتی سامسونگ بسیار آسان و سریع باشد.

لوازم جانبی چادر مسافرتی

لوازم جانبی چادر مسافرتی سامسونگ شامل یک ساک کوله ای دایره ای برای سهولت در حمل و نقل است که از جنس جودان ضخیم می باشد. یک پشه بند در تمامی قسمت های درب و پنجره برای جلوگیری از نفوذ حشرات موذی دارد که با زیپ بصورت جداگانه از درب بسته می شود، فنر این چادر مسافرتی ۱۸ ماه ضمانت دارد و داخل یک نوار ضخیم تر به نام ابریشمی قرار دارد.