اخبار

چادر اسکلتی | چادر برزنتی | نساجی اسپادانا

چادر های اسکلتی و نظامی

چادر های اسکلتی که با نام های چادر نظامی، چادر امدادی، چادر گروهی نیز شناخته می شود یکی از بهترین و مقاوم ترین جنس و نمونه چادر برای استفاده در سخت ترین شرایط آب و هوایی، مناسب برای فصول مختلف و بسیار کاربردی برای شرایط بحرانی، نظامی و امدادرسانی می باشد. چادرهای اسکلتی برزنتی نساجی اسپادانا با فضای داخلی ۲۴متر مربع یا بیشتر، فضای ایده آلی را برای کمپین ها و استراحت گاه  و یا ماموریت های نظامی و امدادی فراهم کرده است. فضای این چادر مناسب برای تجمع نفرات بالا می باشد.

کاربرد انواع چادر اسکلتی و چادر برزنتی

از ویژگی های مهم چادر های برزنتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جنس بسیار محکم پارچه (مانند چادر برزنتی) و دوخت خاص و مقاوم چادر.
  • مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی سخت مانند باد و طوفان، برف و باران برای مدت طولانی.
  • مناسب برای استتار در شرایط نظامی.
  • مناسب برای چهار فصل و قابلیت اسکان در هوای سرد و گرم.
  • وزن مناسب چادر و قابلیت جابه جایی آسان در نقاط مختلف.
  • امکان اتصال دو چادر به یکدیگر و بزرگتر شدن فضای داخلی.
  • اسکلت فلزی این چادر بسیار مقاوم و مستحکم.
  • دارای دو ورودی و خروجی جهت رفت و آمد راحت تر و پنجره همراه تور.
  • کفی چادر از پارچه ضدآب و دارای ارتفاع مناسب.
  • قابلیت اتصال کف به بدنه.
  • امکان اتصال به زمین به وسیله میخ و طناب، جهت مقاومت هرچه بیشتر چادر.

شرایط استفاده از چادر های گروهی و نظامی

از آنجایی که این چادر های برزنتی معمولا در مناطق و شرایط نظامی، بحرانی و امدادی مورد استفاده قرار می گیرند، می بایست تمامی مواد مصرفی چادر از جمله پارچه و سازه فلزی و همچنین مراحل تولید آن مطابق با معتبرترین استانداردها و کیفیت مواد باشند. به دلیل استفاده عمده این چادر ها در شرایط بحرانی، علاوه بر ضرورت کیفیت جنس پارچه و ساره فلزی، دوخت چادر نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا عدم کیفیت دوخت چادر اسکلتی ایمنی چادر را به شدت کاهش می دهد.

چادر برزنتی و نظامی مناسب برای عملیات های نظامی

پارچه برزنت به کار رفته در ساخت چادر های گروهی و اسکلتی، از جنس پارچه های ضد آب و مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی مختلف می باشد. اسکلت و فلز به کار رفته در این چادر ها  جنس مقاوم از آهن است.

راهنمای خرید چادر برزنتی

در مواقع زیادی پارچه مصرفی در این مدل چادرها بر اساس درخواست  سفارش دهنده تعیین می شود و همگی ضد آب هستند، پارچه هایی مانند برزنت، پی وی سی، پلی استر وغیره  و سازه فلزی آن معمولا از جنس آهن و آلومینیوم است و بعد از دوخت چادر نیز از لحاظ کیفیت و ایمنی نیز مورد آزمایش قرار میگیرند.

لازم به ذکر است که نحوه دوخت چادر اسکلتی متفاوت است و هر شرکت ممکن است الگوهای مخصوص به خود را درا باشد و همچنین نسبت به سفارش مشتری نحوه دوخت، جنس پارچه، ظاهر و ویژگی های چادر اسکلتی متفاوت باشد.

قیمت انواع چادر برزنتی

با توجه به شرایط حاکم بر بازار مواد اولیه و نوسانات ارزهای خارجی، قیمت انواع پارچه برزنت نیز تغییر می کند به طوری که در بعضی مواقع قیمت انواع پارچه برزنت بصورت روزانه دستخوش تغییراتی است که این امر هم تولید کنندگان و هم مصرف کنندگان را دچار سردرگمی می نماید و قیمتهای ارائه شده بصورت حدودی می باشد.

چگونه با عرضه کننده و تولید کننده انواع پارچه برزنت و چادر اسپادانا تماس بگیریم؟

نساجی اسپادانا بسیار قوی و حرفه ای در خاور میانه فعالیت کرده و شما برای سفارش و خرید انواع پارچه برزنت و پارچه های سایبانی، انواع چادر های برزنتی، اسکلتی، مسافرتی و غیره میتوانید از طریق قسمت تماس با ما، با ما در ارتباط باشید.

برای ارتباط با مشاوران نساجی اسپادان اینجا کلیک کنید.

 

نوشته : اخبار و مقالات ، نویسنده: آوین نت